tisdag 22 september 2015

KEEP CALM & DRINK CHAMPAGNE


Nu finns champagnekuddarna i butiken igen,
har ju varit slutsålda länge.


Baksidan är i enfärgad sammet.
Lite konstig färg på den här bilden,
bilden ovan visar rätt rosa färg.






NYTT!
Härlig röd färg.











Pris för kuddfodralet är 498 kronor.


Kuddfodralen finns även i webbshopen
blommigarutanwebbshop.se




Den här färgen har vi bara 1 st kvar av så
därför finns den inte i webbshopen.


Efter en solig och skön förmiddag så har
det börjat regna riktigt ordentligt här nu,
mörkt blev det inne också,
bäst att tända lite flera ljus...

Skön tisdagskväll


Kram

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Himla bra idé där på kuddarna! Man dricker nog alldeles för lite champagne eller annat bubbel!
Läckra färger också!
Dina blommor i förra inlägget är helt fantastiska! Fina höstdagar slår allt, precis vad jag tycker också! Luften, stillheten i luften är så fantastisk!
Agneta kram

p.s. bra att du letar foto på dig!!!

Helena sa...

Så snygga dina kuddar är. Och ett glas bubbel är aldrig fel. :-)

Hajan sa...

Så härliga kuddar det är ett roligt mode,
Så roligt, det är ju sådant man kan ha överallt.

Passar ju in tycker jag var som helst.

House and Garden by Bia sa...

Härliga färgkombinationer på kuddarna....kan man ju ha efter årstid...fast man får en massa då förstås, hihi...jag har liksom pippi på kuddar och säljer lite på min loppis...men har bara sålt tre än så länge...men när jag lessnar på mina tar jag ut dom till loppisen...snart får jag inte plats med mer saker....inne är det fullt, men ute kan jag ju ha saker, men vädret måste vara bra då ;))
Kram bia