tisdag 14 oktober 2014

Nyheter från Ceannis


Ny väska från Ceannis
Houndstooth Shopper.

Tycker den känns Paris på något sätt...
Eller London.

Ja, en tur till någon av dessa städer
skulle vara trevligt så här på höstkanten...
Gärna med den här chica väskan på armen!



Måtten är  L 28   H 30,5   W 11,5
Alldeles lagom stor.
Inuti finns ett blixtlåsfack,
ett mobilfack och ytterligare
ett öppet fack.
Väskan stängs med blixtlås.
Materialet är 100% PU
Pris 799 kronor.





På baksidan är väskan enfärgad svart.
Där finns också ett blixtlåsfack.


Axelrem medföljer. 


                                                  Black Medallion Collection 

Svårt att få en bra bild på den här plånboken,
hoppas ni kan se hur den ser ut.
Svart medaljongtyg.

Inuti finns fyra fack för sedlar
och ett myntfack med dragkedja.
Det finns plats för 8 kreditkort
samt en ID-korts ficka.

Storlek 20x11,5
Pris 349 kronor.


Necessär  Small
i serien   Black Medallion Collection.
Inuti finns ett innerfack med dragkedja.
Necessären är fodrad med ett avtorkbart nylontyg.
B 21cm   H 12cm   D 6cm
55% Rayon  45% Polyester
Pris 189 kronor.


Necessär Medium
i serien  Black Medallion Collection.
Storleken är  B23cm   H 19cm   D 6cm
Precis som den lilla necessären är den fodrad med
ett nylontyg som går att torka av.
Har även ett innerfack med dragkedja.
Pris 239 kronor.

En skön fortsättning på
tisdagen

Önskar

4 kommentarer:

A House With A View sa...

Skitsnygg, my cup of tea!! Jag tycker väskan andas klassisk chick style när den är som bäst. Den skulle gärna få hänga på min arm också :) Och håller med lagom storlek!

Tuuuuusen tack också för din röst på mig!! Om du vill får du gärna rösta igen, det går att göra det en gång per dygn. Allt avslutas på torsdag och just nu leder jag faktiskt, himla kul :)

kramizar aka

Channal sa...

Jättefina väskor! Hundtandsmönstrade är klassiker. Alltid rätt!

KRAM Anna

Maj sa...

Oh din väska väcker minnen. I min ungdom, 60-talet, hade jag en kappa som jag ritat och mamma sydde. Just detta mönster och dessa större "rutor" kan du tänka dig att jag till det hade gula handskar, ganska långa! Det var 3/4 ärmlängd på kappan. Man skulle haft ett kort på alla sina fina kläder som jag ritade och mamma sydde upp.Kappa var ett måste-plagg i mina tonår och jag minns nu att jag kände mig såååå vuxen och stilig. Kram

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Hanna