tisdag 16 oktober 2012

Nyheter från Miljögården


Mycket nytt, fint kom från Miljögården
i fredags.
Här kommer bilder på några
av sakerna.

Bokstöd i gjutjärn,
149 kr/st.


 






 



Ljusstake i porslin,
finns i två storlekar.
Liten 98 kr stor 129 kr
 




 


Min favorit!
Vacker blomkruka
Stor  29 cm hög  ( på bilden)  298 kronor
Liten 23 cm  198 kronor
 



 


I min kruka står en helt UNDERBAR
orkidée!
Snow flake
alldeles full med de ljuvligaste vita,
utsökt vackra  små blommor.

Hittade den på Centrumblommor här
i Södertälje.

Fin, eller hur?


Kram

5 kommentarer:

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow vilken orkide...så mycket snygga saker du fått in till butiken, Miljögården tillhörde mina favvoleverantörer på den tiden då jag drev butik! Kram från Maja

Anonym sa...

Oj vilken vacker orkidé!!! Så mycket fint från Miljögården.
Ha det gott i höstrusket
Kram
AC

Anonym sa...

Allt är jätte fint, längtar att få komma in till er närmare jul. Ni har alltid så mysigt. Kram Lotta

Mia sa...

Åh vilken vacker kruka blir nog min favorit också! Orkiden var ju så läcker. Vill ha både krukan och orkiden. Kram

Channal sa...

Så mycket fint! Helt fantastisk orkidée! Mina känns futtiga i jämförelse med denna!! Ha en fin onsdag! Just nu skiner solen här! KRAM! Anna