söndag 5 mars 2017

Lite nya vårdofter.


Lite nya vårdofter har kommit till butiken.
Börjar med doftpåsen, BUTTERCUP FIELDS
En härlig, vårig doft.
I toppen; Citrus och ananas
Mitten; Blandade gula och vita blommor.
Bas; Sandelträ och vanilj.

Just nu har vi 45 olika doftpåsar i butiken
och i webbshopen.


Från Yankee Candle kommer den nya doften,
GARDEN BY THE SEA.
Så här skriver Yankee Candle själva:
" En frisk doft från kustens sluttningar, en mild
doft av lotusblomma".


En härlig doft av vår och sommar sprider den nya doften
COASTAL LIVING  också den från Yankee Candle.
" En spännande blandning av sött och salt,
kustens blommor lyfts fram av en varm havsbris."



Från franska Durance kommer det här doftljuset
med en mild, behaglig doft av vita liljor.
White Lily, Lys Blanc
Faktiskt finare doft än från de äkta liljorna
 som ibland kan dofta lite för mycket, tycker jag.
Ljusen finns ännu inte i webbshopen,
men det är bara att maila eller ringa så fixar vi det ändå.

Kram

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Älskar doftljus och har ett lager här hemma, hihi...
Önskar dej en fin start på nya veckan !!
Kramisar bia

Solstrimmor sa...

Doftar gott ända hit! Vackra är de också.

Ha en fin vecka!
Kramar från Eva-Mari

Channal sa...

Så kul med dofter. Har olika dofter i olika rum och när jag öppnar mitt linneskåp doftar det lavendel.

KRAM Anna

HWIT BLOGG sa...

Älskar doftljus och doftpåsar :) Men de ska lukta RÄTT och inte så man slår baklänges...
Får ta en koll vad du har sen i helgen!
Fredag igen, härligt.
Kram Titti

House and Garden by Bia sa...

Jag gillar också doftljus, har precis tänt ett i bloggrummet, hihi...och så en annan märklig sak...jag tänkte faktiskt på din blogg idag, jag kikar ju inte in varje dag, men idag tänkte jag göra det, men då hann du före i min blogg, hihi...
Ha en fin helg !!
Bia