fredag 5 juni 2015

Lilla Alicia 1 år


I onsdags fyllde lilla älsklingen Alicia 1 år.




Många paket med roliga saker fick hon.


Docka och dockvagn från mormor och morfar.
Och oj vad den dockan blev kramad!


Upp och ner i dockvagnen,
hur många gånger som helst.


Ganska roligt att klättra i vagnen
själv också.




Kusinerna Selma och Julius
och bästisen Nisse gratulerade också.


Lite trött blir man av att ha födelsedagskalas.




3 juni 2014.
Så fort tiden går,
och så fort små människor växer!
Vilken utveckling på bara
ett år!

( Selma i bakgrunden,
äntligen kom den lilla kusinen!)



Lilla sötnosen i mammas knä.

Det här med barnbarn...
Saknar ord för hur fantastiskt det är.


Trevlig helg
önskar jag er alla

Kram

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon på lediga dagen.
Och grattis till lilla Alicia, hon är
söt som en docka själv.
Ha en bra 6 juni
Stor kram/AM

Solstrimmor sa...

Grattis lilla Alicia, en så söt liten sockersmula hon är! Och åren går fort, idag fyller mitt äldsta barnbarn Sofie 23 år. De är livet självt!

Ha en fortsatt fin nationaldag!
Kramar från Eva-Mari

Channal sa...

Verkligen! Så fort tiden går! Lilla hjärtat så söt! Vilket hår och ögon. Grattiskram! Ett år❤️

KRAM Anna

House and Garden by Bia sa...

Vilken sötnos ;))....grattis till henne!!
Här öser regnet ner idag...men igår hade vi en toppenfin dag...då satt jag i trädgården
lääänge och njöt, man får passa på !
Trevlig helg!!
Kram bia

Snäckskalsdalen. sa...

Men hur söt får man bli! Så otroligt näpen liten flicka, jag gissar att du är stolt som en fura över barnbarnen!
Agneta kram

Hajan sa...

Jaa det är så roligt med dem,jag blev ju gammalmormor förra året i augusti.
Så mycket de kan då nu när de bara är 2 år.
det var ett litet sött troll, din lilla älskling din lilla Alice, troll är
väl för dåligt. det lilla underbarnet får man säga.


hälsar Hajan

Evas Kvarnaro sa...

Nämen en sådan goding, hon är ju en riktig liten docka själv.
Oj oj vad jag hade velat ta henne där och få hålla och krama, jag blev ju helt sjuk.
Lyckliga mormor och ni alla andra i familjen.
Tänk att den lilla Alicia ser en docka som en bebis och vill bädda ner henne, så jätte gulligt
Grattis lilla trollungen Alicia på 1 årsdagen.

Jag (vi) har ju ett barnbarnsbarn Leonard som fyllde 2 år i april, han ska få en syster till
september. Oj vad gammelmormor ska 'ränna' till Norrahammar, det är bara 10 mil på var håll.

Ha en trevlig helg/ Eva

Mia sa...

Åh vilken prinsessa! Kram

Vardag och flärd sa...

Grattis till söta lilla dockan! Ja, barnbarn är alldeles fantastiska och de största hjärtevärmare.
Kram Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh guud vilken sötis! Ja det går ju såå fort,helt otroligt! Våra ungar är ju gamla som jag vet inte vad o mitt äldsta barnbarn blir ju 17 i år! Hjäälp,låt det stanna lite nu.Hoppas på en bra vecka till dig ♥ Kram Gunilla

Helena sa...

Riktig sötnos. Förstår att det är en riktig glädjespridare och att du är hur stolt som helst. Jag hoppas att jag får vänta några år med barnbarn, men jag kan ändå inte låta bli att längtas lite. kram

Rosa i huset i vitt sa...

så söt och grattis i efterskott
kram Rosa