torsdag 12 december 2013

Julklappsutlottning


Dagarna och veckorna går i rasande fart,
snart är det tredje advent!!!

Dags för julklappsutlottning igen!

Här kommer ett rim,
en liten ledtråd om vad
som gömmer sig i julklappen:

En finfin gåva
vill jag lova
Till dig som älskar det franska
och även det danska...


Vill Du vara med i utlottningen?

Gör så här:

För 1 lott:
Skriv en kommentar i detta inlägg.

För 2 lotter:
Skriv en kommentar i detta inlägg
och bli följare av bloggen.

Du som redan är följare
och skriver en kommentar
får 3 lotter.

Har du ingen blogg
eller "konto"?
Klicka på  anonym
men glöm inte skriva
mobilnummer eller mailadress
så att vi kan nå dig om du vinner!

Utlottningen pågår till
söndag den 15 december.
På måndag den 16/12 kan
du läsa här på bloggen
vem som vunnit.

Lycka till!

23 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Spännande... jag är usel på att gissa men är gärna med i utlottningen :)
Följare är jag redan :)
Kram och go'kväll!

Titti sa...

Har ingen aning om vad det kan vara. Men är gärna med. Tar 2 st lotter. Kram Titti

Hjärtan i livet sa...

Tror jag vet vad det kan vara och är gärna med på utlottning.
3 chanser har jag att vinn.
Trevlig helg på dig!
Eva

Maj sa...

Svårt men kul att försöka gissa. 3 lotter eftersom jag redan följer dig.Hoppas på tur!

Ett ögonblick sa...

Det var ett tag sedan... försökte igår men datorn krånglade så jag gör ett nytt försök ikväll:)
Läste om den lilla tjejen med det stora hjärtat, sånt gör en så glad och varm inombords.

Åh, det var svårt att gissa...men kanske att jag vet;) följare är jag sen tidigare och så denna kommentaren, det ger tre lotter.

Ha en fin Luciadag och trevlig helg!!
kram lisa

Channal sa...

Hmm... vad kan det vara!! Tre lotter är mina iallafall! Vackert paket och säkert innehållet också! Spännande!!

Fin luciadag till dig! Kramar Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron på lucia
Så fint paket du gjort. Jag har ingen aning vad du kan ha packat in, men att det är något fint det vet jag.
Ha en mysig luciadag
Kramar/AM

Solstrimmor sa...

Spännande igen! Klart jag vill vara med!! Tar tre lotter, länkar också.

Ha en fin luciadag!
Kramar från Eva-Mari

Livsnjutaren sa...

Tog mig friheten att låna din fina bild och länka till dig så att så många som möjligt kan vara med i utlottningen. Trevlig Lucia! KRAM

Marie maräng sa...

Men vad kul.. klart man vill vara med :) 3 st lotter tack!

Önskar dig en fin 3:e adventshelg!
Kram Marie

Steve sa...

Via Livsnjutaren, http://siotiumest.blogspot.se/, är jag nybliven följare. Och, ja. Jag gillar både det franska och det danska.

Anonym sa...

Tack för att du påminde mig idag om utlottningen.Jag vill gärna vara med, tre lotter tack! Hälsn Caroline / caroline@bjorcks.se

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så spännande! Hoppas på tur o tar gärna två lotter! Kanske till o med tre eftersom jag följer dej! Hoppas du har det lugnt annars i julehelgerna som är nu:) Kramelikram Gunilla..Ska länka den också!

Anonym sa...

Jag hoppas på vinst och blir följare, vill gärna ha två lotter hälsningar Olivia. oliviabjorck@yahoo.com

Anonym sa...

Vilket spännande paket! Hoppas på vinst!
Jag är ny besökare på din blogg.

birgitta.nyman@outlook.com

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Jag var tydligen inte din följare. Förlåt! Men jag är det nu.
Kul idé den ska jag nog ta efter någon gång.
Ha en fin tredje Advent.
Kram Anette

Anonym sa...

Jag hoppas på vinst, jag blir följare, så två lotter tack.
Önskar dig en trevlig tredje advent!
Hälsningar Vendela (vendelabjorck@yahoo.com)

Snäckskalsdalen. sa...

Nu är jag lite sen, men det är självklart att jag vill vara med i utlottningen av det danskfranska....Gissa på det, nääe, det kan jag inte. Men som sagt jag är gärna med och följer dig gör jag redan!
Agneta kram

Anne-Mari sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anne-Mari sa...

Vad spännande. Hoppas det inte är för sent. Tar tre lotter. Mvh. Anne-Mari

Anonym sa...

Såklart missar jag inte en julklappsutlottning hos dig!
Har just skrivit julklappsettiketter på ett par fina paket jag köpt hos dig! Lyx med färdiginslagna paket!
Ha det gott!
Kram Pia

Annas röda stol sa...

Fina kort!!! Jag blir gärna med på lottningen :) En lott här. En fin kväll till dig. Kram Anna

Tidevarf sa...

Oj nu hade jag tur som såg den här spännande utlottningen.
Är inte följare på någon blogg men lägger till din blogg på min lista. :)
Så du avgör om det blir en eller två lotter.

Kramar
Anneli