tisdag 18 juni 2013

Juni utlottning


Redan är Midsommarveckan  här!
Helt otroligt hur fort veckorna,
månaderna och ÅREN går!!!

Nu är det dags för en liten juni utlottning.
Tre ljuvliga produkter från Crabtree & Evelyn,
duschkräm, bodylotion och handkräm.
Doften heter  La Source och är väldigt fräsch,
passar perfekt efter en dag med sol och bad.

Superenkelt att vara med!

För 1 lott lämna en kommentar i detta inlägg.

Om du vill ha 2 lotter, lämna en kommentar och
bli följare av bloggen.

Du som redan följer Blommiga Rutans blogg
och skriver en kommentar deltar med 3 lotter.

Vinnare dras söndagen den 30 juni,
så glöm inte att kika in här då!



Önskar inte trevlig midsommar redan,
utan bara skön vecka.

Kram

28 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åh ÄR jag först,vill gärna bli vid lotter TRE,
man vet ju då aldrig vad som kan SKE..
Kanske blir jag en vinnare av dessa härliga "tings",Blommiga Rutans fina vinst ♥Hihihihi,var bara tvungen att rimma till det lite..Kramelikram Gunilla

♥ Carina ♥ sa...

Åh vilken fin vinst!
Så klart jag vill vara med.
3 lotter tack!
Kram i solen!

Sv: Smart att du hoppade över fönsterputsningen om ni ändå ska byta fönster. Tråk-saker vill man ju inte göra i onödan ;)

Ett ögonblick sa...

Det såg riktigt svalt och fräscht ut! klart jag vill vara med och tävla, så fina vinster!!
Jag är redan följare, har skrivit en kommentar och då ska jag väl vara kvalificerad för 3 lotter:)

Trevlig midsommar!!
kram lisamaja

Marie maräng sa...

Men vad kul så klart jag vill vara med i den fina utlottningen!

3 st lotter TACK!

Ha de så gott!
Kram Marie

Maj sa...

Utlottning alltid roligt! Jag älskar själv alla typer av lotteri så det är klart jag vill vara med med 3 lotter. Har du sett att även jag har ett litet lotteri men du kanske inte gillar/eller har massa sådan produkter innan. Välkommen annars!/M

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag är följare och tror att det blir 3 lotter då?
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin bild när du fotat mot vattnet, och så fin vinst. Jag är gärna med.
Håller med om att tiden går ruskigt fort, tycker nyss det var påsk.
Stor kram
AnnaMaria

Enelid vitt och lantligt! sa...

Håller tummarna och tar tre lotter!
Kram Carita

Annas röda stol sa...

Ja jisses så fort det går, man vill liksom krama ur hela dagen, så den varar lääänge :) Jag är gärna med på ditt lotteri :) Ha det gott. Kram Anna

Molly sa...

Åh.....du har alltid så fina vinster !! ;)
Jag vill väldigt gärna vara med och det blir förstås 3 lotter med mitt namn...
Trevlig midsommar...
Kram från Molly! ;)

Channal sa...

Vilket fint midsommarlotteri! Som en ljum sommarvind... härligt!

Tre lotter till mig då =)

Glad midsommar! KRAM Anna

Hjärtruds Stuga sa...

Hittade hit via Gunillas Ljusglimtar. Vilken fin blogg du har. Jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Jag kniper två lotter och hoppas på tur.

Ha det gott

Kram Karin

Anonym sa...

Ohh jag vill vara med. Hoppas på tur. 1 lott/Anki

Fröken Tindra sa...

Klart att jag vill vara med i din fina utlottning! Och lyckliga jag som är kvalificerad för tre lotter! =0)
Ha en bra dag!
Kram!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän!
Vilken underbar utlottning.
jag vill verkligen vara med! Jag följer dig redan : ))
Stor kram o fin onsdag till dig!
Jessica

Anonym sa...

Men nu var du ju här igen, har saknat dig!
Vilken superfin utlottning. Eftersom jag redan är följare så blir det 3 lotter tack.

Hoppas du får en underbart härlig midsommar!

Kram Pia (som typ aldrig är på stan och ränner längre. Måste komma in någon dag och kika runt lite)

Rosa i huset i vitt sa...

Tar gärna 3 lotter i din fina utlottning
ha en glad Midsommar
kram Rosa

Lilla Källängen sa...

Vilken härlig utlottning! Vill gärna vara med och pröva turen...är följare sedan tidigare så jag hoppas på 3 lotter :-)
Ha en fin midsommar
Kram Anneli

Alexandra sa...

Tre härliga små lotter och förhoppning om tur :)

Mandelhjärta sa...

Jag provar gärna lyckan med 3 lotter. :)
Ha en härlig midsommar! :)

ANNIKA sa...

Nu följer jag ,tar 2 chanser och hoppas på lite väldoft .Nytt märke för mig så det skulle va spännande att prova..
gustafsson.57@hotmail.com

Josephine sa...

Klart jag vill vara med och tävla :)

Parfymista sa...

Jag vill jättegärna vara med!
Tar tre lotter.

För extra tur kommer jag att lägga sju karlar under huvudkudden och drömma om blommor. Nej, nu blev det visst fel...

Elisabeth McCann

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Jag är med i utlottningen med en lott!
Kollar 1 juli om jag vunnit.

Änglarum sa...

Oj! det här vill jag inte missa 3 lotter tack <3 kram Jessica

Anne-Mari sa...

Fina vinster, jag tar en lott!

Anonym sa...

Vill absolut vara med i din utlottning.
Har ingen egen blogg, men följer din blogg. Så om det räknas så blir det väl 3 lotter till mig:)

Kicki

Minna sa...

Fin utlottning! Jag är gärna med och tar 2 lotter.

Trevlig söndag!

minnapo1@gmail.com