torsdag 27 januari 2011

Vårnytt från NOA NOA

Lite vårnytt från Noa Noa har anlänt, härligt med lite ljusare färger. Hopp om vår....


Kjol  949 kronor, Linne 149 kronor, Bomullskofta 699 kronor

Jätteskön byxa i 100% linne  899 kronor

 Isabelle har en liten kavaj/kofta i bomullstrikå  699 kronor.
Väskan kostar  599 kronor.

Tröja i bomull i en härlig svagt lila  ton 248 kronor.

Regnkappa  999 kronor


                            
 Paraplyt är faktiskt mycket finare i verkligheten kostar  349 kronor


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad kul att ni har en blogg, upptäckte den idag. Jag var en trogen kund för flera år sedan. Brukade besöka er butik ganska ofta, när min son var liten och jag var mammaledig. Har flyttat från Södertälje nu, men nästa gång jag är i stan ska jag besöka er mysiga butik och köpa något fint. Blev shoppingsugen nu när jag såg alla fina bilder på bloggen :)

Jill