fredag 19 november 2010

Besök i butiken

Idag har vi haft det roligt! Min yngsta dotter Karolina hade en ledig dag och jobbade med mig i butiken. Vi har packat upp chokladöverdragna pepparkakor från Årechoklad, jättegoda, tror att det finns några få kvar till Er kunder... När jag var inne på kontoret för att äta lunch kom en dam in till Karolina och frågade efter en snygg jumper. Jumper??? Trots att Lina snart kan se fram emot sin 26:e födelsedag så visste hon inte riktigt vad en jumper var. Gjorde vad hon kunde och erbjöd allt från koftor till t-shirts. Oj vad jag skrattade när jag kom ut i butiken och fick frågan om vad en jumper egentligen är! Här är en fin bild på Karolina från idag, hennes fina underklänning är från Cream och den svarta tunikan från Designverket. Lina tog 32 bilder på mig men de blev jättejättedåliga så jag var tvungen att radera alla.

Inga kommentarer: