söndag 31 oktober 2010

Lördag kväll

Vilken härlig höstdag det har varit! Klar luft,några plusgrader och SOL!

Kanske pga det härliga vädret som vi haft fullt med kunder i butiken hela dagen.Alla har varit så glada och trevliga,det är verkligen roligt!

Nu är klockan sex och det är alldeles svart ute.Inatt ska vi ju ställa om klockan till vintertid så nästa vecka kommer det att vara helt mörkt redan vid femtiden.Det tycker jag är sååå mysigt! Älskar verkligen hösten,kan ju bero på att jag även tycker väldigt mycket om levande ljus.Nu räknar jag mina tända ljus här i köket och kommer fram till sex doftljus(favoriten Apple Cider fr Yankee Candle) och fyra vanliga vita stearinljus. Detta är alltså i köket,räknar de andra rummen en annan gång tror jag.
Nej, nu måste jag gå och hjälpa maken med potatisgratängen.
Önskar alla en riktigt mysig lördagskväll!

Anncathrine

Inga kommentarer: