onsdag 4 januari 2012

Utlottning


Igår började vår REA på inredning


På måndag den 9 januari
börjar vår REA på kläder



Nu lottar vi ut tre stycken presentkort,
som gäller på REA varor.

Tre st presentkort på 500 kronor var.

För 1 lott lämna en kommentar i detta inlägg.
Är du anonym så glöm inte ditt
mobilnr eller mailadress.

För 2 lotter lämna en kommentar i detta inlägg
och bli följare av bloggen.

Du som redan är följare och lämnar en kommentar
får naturligtvis 2 st lotter.

För 3 lotter, kommentera, bli följare
och länka till din blogg.

Tävlingen avslutas på
måndag 9 januari.

Om du inte bor i närheten och vi
skickar en reavara till dig, tillkommer
en frakt på 65 kronor.
Om du kommer att ha vägarna förbi, kanske i sommar,
så skickar vi så klart presentkortet till dig.


41 kommentarer:

Kakaobönan sa...

God fortsättning på det nya året!

Du är så generös med dina utlottningar, gillas skarpt!

Då är det tumhållningsdags igen då för självklart vill jag vara med i uttlottningen och eftersom jag såklart är följare så blir det två lotter tack!

Håll i hatten! // Pia

Sea Angels sa...

Such gorgeous pictures ..
Happy New year to you too xx
Hugs Lynn xxx

Elsa och Helena sa...

God fortsättning. Vilken fin utlottning, jag är gärna med och tar två lotter tack!

Kram Helena

Cassandra Holm sa...

Hej, jag är med, tar 2 lotter tack!
Jag följer redan bloggen sen tidigare.
mail canicos@hotmail.se
Ha det fint!

Pernilla Beckman sa...

Följer din blogg, och är gärna med på denna trevliga utlottning för två lotter. Håller tummarna hårt för att jag ska vinna/Pernilla

Paul sa...

Jag är väldigt väldigt gärna med i tävlingen. Tar en lott om det är OK.
min mail är anxiety_@hotmail.se
MVH Paul

LissasVita sa...

Så trevligt,deltar gärna....följare är jag redan..så två lotter. Kramen Lisbeth

Gunillasljusglimtar sa...

Åh gumman! visst är det mysigt med braseldning!
Åh va kul med utlottning IGEN!
Tar gärna två lotter,fin utlottning tycker jag..kramis Gunilla

Parfymista sa...

Vad kul! Prövar lyckan igen då :-) X2.

Mia sa...

Trevligt med utlottning på min favoritbutik/blogg!! Jag är gärna med!
Kram Mia

RebeckaM sa...

Åh vilken lyx att få vinna ett fint presentkort i er mysiga butik! Är följare och tar gärna två lotter!

katha´s kortmakeri sa...

Godmorgon!
Är gärna med och tar en tur lott Tack!
Kram Katha

Liten utlottning hos mig.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken rea, och vilken utlottning. Jag är med och tar 2 lotter.
Kramar
AnnaMaria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Tack för din titt inne hos mig och din fina varma hälsning. Jag vill gärna vara med i din tävling och tar 3 lotter.
Ha en underbar trettonhelg du med.
Kram på dig.
Jessica

Älskade pion sa...

Åhhhh,vilken fin utlottning.Jag är med!!!!Tar två lotter och hoppas på tur.Kram Ulrika

OlgaA sa...

Jag tar gärna tre lotter och håller tummarna ;)

kramar/Olg@

MIN UTLOTTNING PÅGÅR FRAM TILL 20/01 ALLA ÄR VÄLKOMNA

Fågel Blå sa...

Hej igen!
Jag tar tre lotter, länkar på min blogg, och blir följare!

Hoppas på tur!
Kramar Kathrine

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så skoj me utlottning...
lagt till mig som följare+kommentar
nu håller jag båda tummarna
kram

Malva E. sa...

Himla roligt!! Jag har ingen blogg men om jag hade skulle jag länka till din fina blogg hela tiden.
Men två lotter blir det för mig då!

Håller tummarna!
/Malva

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!! Följare är jag så då blir det 2 lotter=)

Önskar dig en riktigt fin trettondagshelg!
Kram,
Regina

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Camilla sa...

Hej, vill gärna vara med i utlottningen, är stamkund så ni vet vem jag är. :)

Skön helg från Camilla

Angelica Fält sa...

Hallå vad kul det låter.. måste chansa och se om man har tur.
Är följare av bloggen sen länge och brukar ju titta in då och då för lite shopping :)

Trevlig helg / Angelica
angelicafalt@hotmail.com

Unknown sa...

Roligt med utlottning. Vill gärna vara med 3 lotter tack. Du har en härlig blogg. Ha en bra helg kram Beijan

Anna Lindberg sa...

Längtar efter att vårens nya Odd Molly kommer in. Följer bloggen regelbundet och kollar när ni får in nyheter. Ett presentkort skulle vara toppen!

/Anna Lindberg

vadmalen sa...

Jag är gärna med i den spännande tävlingen = 3 lotter
Kram
Birgit

Anonym sa...

Jag tar en lott och hoppas!!!:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Lena sa...

Hej, jag hittade nyss din blogg och vill gärna vara med i utlottningen! Två lotter, någon egen blogg har jag inte.

God fortsättning!

Anonym sa...

Hej igen!
Vet inte var mina kommentarer tar vägen, men gör ett sista försök.

Har precis hittat hit, till denna trevliga blogg, coh blivit en "följare".
Så 2 lotter tack, och hoppas på maximal tur!
Må så gott/ Marie
ragna_marie@hotmail.com

Monica sa...

Är gärna med på 1 lott och hoppas
på tur.

Anonym sa...

Har hittat din blogg för ett tag sedan men även besökt butiken - gillar!!
Är också gärna med i utlottningen och hoppas på tur /Anna Stenhede

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så mysig blogg! Jag vill gärna vara med med två lotter..

Ha en underbar dag!
kram wivi

nu ska jag kolla runt lite mer på din blogg

Enelid vitt och lantligt! sa...

Jag är gärna med. Håller tummarna och tar tre lotter! Kram Carita

Margot sa...

Hittade precis hit till din mysiga blogg och så mycket fint det fanns i butiken!! Vill gärna vara med i den fina utlottningen och deltar med 3 lotter då jag länkar från min blogg och nu blivit följare!
Ha det gott!
Kram Margot

Johan sa...

Min sambo älskar era kläder så jag vill gärna vara med på utlottningen!

gute_98@yahoo.com

Kajsa Sjösten sa...

Åh, vilken härlig utlottning i början på året:)

Ligita sa...

Jag är gärna med på den fina utlottningen. Följer din blogg sedan länge.
Ha en trevlig kväll!
//Ligita 0705115559

Anonym sa...

En lott tack. Nu håller jag tummarna.

Babsan
bopsi@telia.com

Anonym sa...

Tycker att bloggen är inspererande o fin.
Det gör gott för själen att komma in i eran butik.
2012 New beginning,New hopes, New dreams.
// Jessica

Blommiga Rutan sa...

Tack för alla kommentarer!
Önskar att alla kunde få vinna, men det är ju tyvärr omöjligt!

Jessica, tack så hemskt mycket för dina fina ord om butiken!
Nu var du lite sen så utlottningen var ju redan avslutad, men i februari återkommer vi med en ny tävling.

Kram på Er alla

Alexandra sa...

Hej jag vill gärna vara med i utlottningen! Skulle verkligen bli jätte glad om jag vann!

Kram
Alexandra stjarna_93@hotmail.com