onsdag 18 januari 2012

Nytt från Odd Molly


Alltid lite julafton när det kommer nya
kläder till butiken!

Här ser ni fina lovely knit,
helt i bomull nu till våren.
Vi har fått den i två färger
old rose




och  vintage indigo,
en vacker blå färg,
lite som ljusblått porslin.


Priset är 1.699 kronor



Jättesöta blusen heter
cotton lite poplin smock


färgen  är  white
pris 999 kronor.

På fredag hoppas vi att  grandmas coat
ska dyka upp, det blev lite fel i leveransen
så den var inte med idag.

Trevlig onsdag

5 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Odd Molly.. OHhhhh vilka underbara kläder, tyvärr lite för dyra för min plånbok men man kan ju alltid drömma om dom :)
Ha en jättefin dag.
Kram kram
Jessica

Blommiga Rutan sa...

Hej Jessica!
Javisst är Odd Mollys kläder underbara!
Men jag håller med dig, de är dyra!

Kram Anncathrine

LissasVita sa...

Odd Molly klär så många,men jag går bara inte ihop med dem...och så är de så underbara...!!Kramen Lisbeth

Anna sa...

Ja, Odd Molly är min favorit. Undrar varför de är så dyra bara? Det är ju egentligen ett rent lyxmärke som ändå blivit kommersiellt. Intressant hur det har blivit så - bra marknadsföring från företaget helt enkelt. Kommer ni ha någon rea på Odd Molly förresten? Då kanske man kan ha råd...!

Mia sa...

Vilka fina lovely knits! Jag älskar min rosa som jag köpte förra året! Blusen är ju också fantastisk! Kram