måndag 9 januari 2012

Liebster blog

Tack snälla
Så snällt av dig av att ge mig en Award !
Till Awarden hör en uppgift.

Liebster är ett tyskt ord som betyder "käreste"

utnämningen ges endast till bloggare

med färre än 200 följare/prenumeranter.

När man får utmärkelsen ska man göra följande:

Tacka den som gett utmärkelsen o länka.

Skriv ner 5 bloggare man vill lämna awarden

vidare till och låt dom veta genom att lämna

en kommentar hos dem.

Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna

utmärkelsen vidare.....

Det var verkligen inte lätt att välja
fem stycken, jättesvårt faktiskt.
Det finns ju så många fina bloggar
som man gärna vill ta med.

Men här är de fem:




8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej & Grattis.
Den är du verkligen värd!
Stoor kram
Jessica

Blommiga Rutan sa...

Tack snälla du, det var snällt sagt!

Anncathrine

Margot sa...

Grattis till den fina awarden! Tack för att du vill ge den vidare till mig, jag känner mig hedrad:))
Ha en fin kväll!
Kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Grattis till awarden och tack snälla för att du skickar den vidare till mig!!

Många kramar
Linda

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tusen tack, vad glad jag blir! Vilken härlig start på veckan. =)
Nu ska jag fundera på vilka jag ska skicka den vidare till.

Kram kram

Hjärtan i livet sa...

Grattis till din award! Blev jätte glad att du lämnat vidare en till mig. Önskar dig lycka till med din REA.
Ha en skön kväll!
Eva

Blommiga Rutan sa...

Tack för alla snälla kommentarer!
Önskar er alla en riktigt bra vecka.

Kram Anncathrine

STENLYCKA sa...

Tack snälla för awarden. Du är så himla gullig! Blev jätte glad!
Kram Raina