tisdag 24 april 2012

Vårnytt från Snö of Sweden

 Idag har det kommit vackra vårsmycken från Snö. En kollektion som heter  Nelson.

Nelson Brace single blue




Nelson small round ear blue



Nelson pendant neck 42 cm blue




Nelson small round ear olive




Här har Isabelle tre armband,
ett i varje färg,  nude, olive och blue.




Nelson small round ear, 199 kronor




Nelson ear, 199 kronor



Nelson brace single, 299 kronor 




Nelson small pendant neck 42,cm,  299 kronor


Alla smycken finns i färgerna Blue, Nude & Olive.



13 kommentarer:

Agneta sa...

Snygga smycken, det var ett tag sedan SNÖ var på tapeten! Måste leta upp mina, hade nästan glömt att dom fanns.
Kram Agneta

♥ Carina ♥ sa...

Åh vad fina!! Jag har några snösmycken som jag gillar jättemycket :)
Nu ska jag gå in och titta på din fina tävling...
Kram

Channal sa...

Åh så fint! KRAM! Anna

Marie maräng sa...

Gillar verkligen smyckena... Den lite turkosa färgen är magisk.

Dixie har en del fina inredningsdetaljer. Katalog finns på deras hemsida. www.dixie.se

Önskar dig en fortsatt skön vecka!
Kram Marie

Jenny sa...

Tack för din fina kommentar!!

Ooo, så mycket fina smycken, måste nog komma förbi en sväng och klämma lite ;)
Kram Jenny

Fågel Blå sa...

Åhhhh så mycket fint!
Njut Dagen
Kramar Kathtrine

Eleonora sa...

O så vackert! Jag älskar blå smycken. Isabellas tre armband är jättefina och det sista blå hängsmycket är så sött.
Det sista påminner om min dotters hängande blå akvamarin. Både hon och jag är galna i bländande stenar.

Trevlig onsdag och kram till dig

Kakaobönan sa...

Armbandet står det Pia på. Kommer in så fort jag har tid!

Kram

Kakaobönan sa...

Nu har jag det blå runt handleden och det glittrar så fint!!

Kram Pia

Byronesse sa...

Riktigt fina och coola smycken! Jag gillar verkligen de där översta blå:-)

Kram!

Livet på Vestergård sa...

Så mycket fint!
Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina smycken, dom blå pärlorna ser ut som glittrande vatten.
Vi har drygt 10 mil till sjön och sen ska vi åka båt. Åker dit så ofta vi kan from maj, det är skogsvägar till sjön så det tar ett tag innan dom torkar upp.
Ha en fin dag
Varm kram
AnnaMaria

Älskade pion sa...

Vilka fantastiskt fina smycken.Tack för din kommentar inne hos mig,alltid roligt med nya bekantskaper.;)Kram Ulrika