torsdag 26 april 2012

15 års jubileum!


Femton år med Blommiga Rutan!

Det måste firas!

Idag torsdag  26 april - lördag 28 april
15 % på  ALLT i butiken.

PS. En liten present till de tio första
BLOGG-LÄSANDE  kunderna!
Säg bara när du betalar att du läst
bloggen idag så får du en liten present
om du är en av de tio första !




Femton år...
Tiden rusar fram så att jag blir alldeles mörkrädd!
De här femton åren känns som... fem, sex år möjligen.

Ja, kära vänner, det gäller att ta till vara på tiden!
Men, hur gör man det på bästa sätt?


15 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Tack för titten!
Grattis så mycket!
Nu måste jag kika vidare i din blogg.
Kram Anette

Kakaobönan sa...

Grattis!
Tänk att det gått 15 år..
Jag minns att jag var så glad när du öppnade. En butik helt i min smak. Härliga doftljus och underbara små nallar. Ja, och sen har den växt. Ändrat lite inriktning under årens lopp men ändå behållt det genuina, det mysiga och alltid lika glad och pigg personal!
Jag som var in igår och handlade...

Kram Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till 15 år med din fina butik, det var ett bra erbjudande du har idag.
Hoppas du har bättre väder, här är det jämngrått.
Varm kram
AnnaMaria

Maj sa...

Gratulerar till ditt jubileum! Tyvärr lite långt från Gbg till Södertälje.....Lycka till framöver också/M

Marie maräng sa...

Grattis!
Det var inte illa... 15-år är lång tid synd att det är så långt bort annars hade jag gärna tittat in.
Önskar dig fortsatt lycka till, kanske blir 15 år till ;)

Kram Marie

Annes vita rum sa...

Grattis! 15 år inte dåligt va!men som sagt, vart tar tiden och åren vägen;)
kramen /Anne

Molly sa...

Så underbart att butiken har fyllt 15 år!! ;) Jag upptäckte den för nästan 11 år sedan och blev förälskad! Det finns inget finare än blommigarutan i den här staden!

Sen vill vi tacka jättemycket för det jättefina bemötandet vi fick när vi var förbi med min man idag!! Ni är helt enkelt underbart rara!! Han är så glad över allt det fina han köpt!! Tusen tack för det jättefina sjalarna och undebara doft påsarna!!
Kramar från Molly och man, och bästa vänninan! <3<3<3

Byronesse sa...

Stort grattis! Vilket jobb du har gjort och gör. Dags att ta en ny tur till butiken snart alltså;-)

Kram/Emma

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Grattis till dina 15 år!!!!! Kul att det går bra och att det gjort det under så lång tid!!
Kram!!

Blommiga Rutan sa...

Hej Molly!

Tack för dina fina ord!
Jag blir alldeles rörd, du är så rar! Ni är en så fantastiskt trevlig, mysig familj, du, dina fina killar, din man och dina föräldrar. Så det är ju klart att vi blir glada och trevliga när det kommer sådana underbara kunder till butiken!


Ha det så bra och en riktigt skön helg
Kram Anncathrine

Blommiga Rutan sa...

Hej Pia!

Bugar och tackar!
Jag har skrivit lite mera till dig på din blogg.

Kram Anncathrine

Karin sa...

Hej Anncathrine
Nu är jag på väg hem från jobbet. Såg att du hade lämnat en kommentar hos mig:) Tack för att du har märkt min frånvaro, vi har inte fått vårt nya modem ännu efter åsknedslaget. Hela byn har blivit utan både det ena och det andra...TV-apparater, telefoner, larm och datorer. Så fort jag kan ska jag göra ett eländesinlägg om hur det är att vara utan dator :DDD
Kram så länge!

Anonym sa...

Grattis och hälsningar från Finland! Hoppas kunna besöka min gamla hemstad samt din fina butik en vacker dag! Anne från ebba lifestyle

Channal sa...

GRATTISKRAM! Kul att få fira 15årsjubileum! Hoppas på många fina år till! En liten dröm att få öppna en egen liten boutique! Kram igen, Anna

Mia sa...

Grattis vilken fräsch 15-åring! Min favoritbutik!!
Vi ses snart!
Kram