söndag 11 december 2011

Utlottning


Redan tredje advent!
Känns som några dagar sedan som
det var första advent...

Nu lottar vi ut den tredje, hemliga julklappen.
Ni kommer väl ihåg hur det går till?

För 1 lott lämna en kommentar i detta inlägg.
Är du anonym så glöm inte att skriva
ditt mobilnr eller din mailadress.

Vill du ha 2 lotter?
Skriv då en kommentar i detta inlägg OCH
bli följare av bloggen.

Ni som redan är följare och lämnar en kommentar
får  SÅ KLART  2 lotter!

Tävlingen avslutas på
torsdag den 15 december.


Skön fortsättning på tredje advent
önskar jag Er alla

20 kommentarer:

Mia sa...

Ett till vackert paket! Vill gärna vara med på utlottningen

Jenny sa...

Så spännande, klart jag vill vara med och prova lyckan! Jag är redan följare, så 2 lotter till mig =)
Ha en fin kväll, kram Jenny

LissasVita sa...

Deltar så klart gärna i din utlottning,är följare ,så två lotter då. Kramen Lisbeth

Anna sa...

Oj vad spännande med en utlottning :)

Alissavakis sa...

Vill gärna vara med igen :o). Tänk att få ett sååå fint paket i sin hand. Missade mitt besök i butiken i lördags, kommer och köper tomte servetter i veckan istället!/Anita

Lairama sa...

Jag vill också prova lyckan igen.
Är redan följare, både på Bloglovin och synligt :)

evamar sa...

Spännande! Jag tar gärna en lott.

Molly sa...

Vilka jättefina saker som vinnarna har fått i sina paket! Jag vill gärna vara med i utlottningen igen och hoppas på bättre tur denna gång! ;)Jag har följt din blogg ett tag nu, så då blir det två lotter med mitt namn!

Kram Molly!

Kakaobönan sa...

Ett så vackert paket vill jag såklart vara med och tävla om.

Spännande med så många utlottningar!

Ha en härlig vecka! // Pia

Caroline sa...

Vilket vackert paket!
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag följer din blogg så gärna 2 lotter.
Önskar dig en härlig vecka.
Caroline

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad spännande! Klart jag vill vara med i utlottningen! Nu har jag lagt till mig som följare så två lotter prövar jag lyckan med.

Ha en fin måndag!
Kram,
Regina

Gunillasljusglimtar sa...

Hej på dej så här måndag kväll...Jättegärna med o tävlar om detta fina paket.Länkar o lägger dej så jag följer dej annars tappar jag bort dej...2 lotter tack! kram Gunilla

Katarina Holmberg sa...

Vad trevligt, jag är gärna med i veckans utlottning av det fina paketet, hälsningar Katarina

Alexandra sa...

Tredje gången gillt säger man ju =)
073-6544968

Ligita sa...

Jag vill också vara med tävla om det fina paketet.0705115559

Rebecka Moby sa...

Åhh, jag vill vara med i utlottningen! Ni har så mycket fina saker i butiken. Hälsningar Rebecka

(076-2607958)

RebeckaM sa...

Nu är jag också följare av er blogg =)

/samma Rebecka som ovan!

Karin sa...

Åh så spännande - det bara måste ju vara något helt underbart i paketet!

Annika sa...

Allt i affären är underbart så självklart vill jag vara med på utlottningen!! //Annika

Therese sa...

Vilken trevlig sida! :)