onsdag 7 december 2011

Mona Svärd



Mona Svärd är en svensk konstnärinna
från Karlshamn i Blekinge.

Nu har vi fått in hennes fina brickor, servetter,
tändstickor och tabletter med julmotiv.

Varje design är ett akvarelloriginal
som sedan produceras till brickor mm.


Detta motiv heter Julros.
Den lilla brickan, tillverkad i trä
kostar 189 kronor.
Storleken är perfekt till glöggmuggar,
4 drinkglas, en kaffekopp och
en smörgås, litet brödfat...



Sevetterna kostar 45 kr / 20 st.
Den vackra tändsticksasken , 45 kronor.




Oval bricka 198 kronor.



Tablett  55 kr / st.




Det här motivet heter  Julafton.


Servetten ser ut så här.

Ja, nu är det inte ens tre veckor till
tomten kommer...



Vi har flera vackra motiv från Mona Svärd,
blåbär, luktärt och vit tulpan t.ex.




Anncathrine












5 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej kära vän!
Idag när jag kom hem från jobbet låg ditt fina paket och väntade på mig,det doftade så gott från det och jag blev så nyfiken. När jag öppnade det så fick jag se den underbara vinsten.En ljuvlig tvål som doftade himelskt, underbar handsalvan som kommer göra gott för mina torra händer, den söta doftpåsen och sist men inte minst boken om skönhet så många tänkvärda ord om skönhet. Jag är så glad så hela ansiktet strålar för din underbara skönhetsvinst, tack snälla!!
Kram Raina

Blommiga Rutan sa...

Det var verkligen roligt att höra!
Så glad jag blir att du tyckte om det som var i paketet!

Kramar Anncathrine

Anonym sa...

Idag har en vän till mig, Mona, skrivit om blommiga rutan! Bästa affären me underbara ljus!!!
Kul va?
Kram Eva

Anonym sa...

Hon skrev det på FB! Missade att berätta det!
Kram Eva

Blommiga Rutan sa...

Hej Eva
Roligt att höra!
Tack för det Mona.
Kramar Anncathrine