fredag 9 december 2011

Lottningen avslutad


Nu är utlottningen av hemliga julklappen klar!


Olivia hjälpte oss att dra lotten...


Hmm...


Olivia tycker att det blir
mycket mera rättvist om
två stycken får vinna!
 

Nu säger Josefine att hon vill ha 1 lott
för det är bara 1 paket.
Olivia tänker en lång stund,
och tittar länge på lotterna...
Till sist väljer hon en:


Grattis till Parfymista!
Du har vunnit julklappen!


På söndag är det dags igen!
Då lotter vi ut en hemlig julklapp
för tredje gången, så
håll utkik här på bloggen!

9 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken supersöt lottdragersks!!!!!

Mia sa...

Sötnos! Hon ville ju ta fler lotter.
Grattis Parfymista!
Vad var det i paketen?
Kram och trevlig helg!

Anonym sa...

Jösses en sån gullunge!!!!!
Har missat tävlingen men på söndag tänker jag minsann vara med!
Ha en bra helg

Blommiga Rutan sa...

Hej Mia!

Javisst är hon söt! En riktig liten sötnos.
När Parfymista har hämtat och öppnat paketet så ska jag visa vad som var i.

Kram och trevlig helg
Anncathrine

Parfymista sa...

Men GUUUD!!!! Jag som aldrig vinner någonting... Tack så jättemycket! Och tack till lilla Olivia som drog min lott :-)

Blommiga Rutan sa...

Så roligt!
Jag vinner heller aldrig på lotteri, om det inte är "vinst varje gång", då brukar jag vinna lägsta priset.
Men, nu ser man ju att, man ska aldrig säga aldrig!
Grattis till Dig!

Kram Anncathrine

Sofie sa...

Kära nån en sån söt tjej!!!!!

Sofie

Parfymista sa...

Tack ännu en gång, nu har jag öppnat det fina paketet och måste säga att jag ÄLSKAR sakerna jag fick!

Blommiga Rutan sa...

Det var roligt att du tyckte om innehållet i paketet.

Många kramar till Dig
från oss på Blommiga Rutan

Anncathrine