söndag 18 december 2011

Sista julklappen


Fjärde advent idag.
Är ni klara med julklapparna?
Trodde att jag var det, men som vanligt
kommer man på att det är någon liten klapp
som saknas.
Men, nästan  färdig är jag.

Dags för fjärde och sista

UTLOTTNINGEN
av
 HEMLIG JULKLAPP !!!

Ni kommer väl ihåg hur det går till?

För  1  LOTT  lämna en kommentar i detta inlägg.
Är du anonym så skriv ditt mobilnr
eller din mailadress.

För  2  LOTTER  lämna en kommentar i
detta inlägg och bli följare av bloggen.

Ni som redan är följare  och lämnar en kommentar
får  NATURLIGTVIS  2  LOTTER.

Tävlingen avslutas på
onsdag 21 december.

  Torsdag den 22/12  kan du kika in här
och se om just Du vunnit den hemliga
julklappen, som innehåller
fem saker från Blommiga Rutan.


Önskar nu alla en riktigt skön,
fjärde advent.

23 kommentarer:

Fanny sa...

Åhh, ett så vackert paket vill man ju gärna få lägga under granen!!

Hälsningar

Fanny

Mia sa...

Ett vackert paket! Som alltid! Hoppas på tur! Kram

Annika Christensen sa...

Hemlig julklapp låter spännande jag tar en lott tack.
Kul att hitta hit skall titta runt lite mera.
Annika

LissasVita sa...

Är så gärna med i utlottningen så klart. Är följare sedan tidigare. så två st då.. Kramen Lisbeth

RebeckaM sa...

Vill också gärna ha ett fint paket från er fina butik! Är redan följare =).

Unknown sa...

Vill gärna vara med på utlottningen av sista julklappen.
Mona C

Ligita sa...

Sååå vakert paket! Vill gärna vara med på utlottningen. Hälsningar/Ligita
070515559

Anonym sa...

Då är det bara att hålla tummarna och hoppas på tur igen då!

Jättekul idé med adventslotteri!

/Pia (kakaobönan som redan är följare)

Lisa sa...

Hej, jag hittade hit via bloggen Stenslycka, vad fint ni har det ! Jag är gärna med på en lott, härligt med lite julspänning :-)
Lisa/Lisas trädgård

Ann-Christin sa...

Hej!
Det är sååå fina paket som du lottar ut!! Vill gärna vara med i sista utlottningen.

God Jul
önskar Ann-Christin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Klart jag är med!!! Följare är jag så två lotter önskar jag!

Ha en fin vecka fram till jul!
Kram,
Regina

Ps. jag är så glad över sakerna jag beställde från er, de är så fina=)

Lairama sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Är följare sedan tidigare.

Håller tummarna och hoppas på tur :)

Gunilla M sa...

Ett vackert och hemligt paket låter spännande! Hoppas att turen är med mig denna gången! En God Jul & Gott Nytt År, önskar Gunilla

Anita Möller Alissavakis sa...

Jag är gärna med igen....spännande och hoppas på tur! Jul teet var jättegott/Anita

Molly sa...

Tänk att tiden gått så fort! Snart står 
julens ande och knackar på vår port! ;-)
Detta fina paket vill jag vinna, 
och hoppas att på torsdag mitt namn kunna finna
som ägare av det finaste julklapp, utbrister jag med ett stort japp!
Att himmelen delat med sig av både värme
och änglar, och namnet får oss att tänka på blomster från sommarängar
är uppenbart, oh det hela är så underbart! 
Tack Ane Catrine för att du förgyller min dag, så att jag orkar med nya tag!

God Jul 
Önskar Molly!     
 

Sofie sa...

Det där fina paketet vill man ju gääärna vinna.
Lägger en kommentar och vill också passa på att säga att er butik är den bästa som finns.

Alexandra sa...

Spännande, det lönar sig att följa bloggen med andra ord =)
0736544968

Jenny sa...

Så spännande, jag är redan följare så två lotter till mig ;)
Nu håller jag tummarna!
Kram Jenny

Katarina Holmberg sa...

Nu testar jag lyckan igen:) God jul på er!

Kram Katarina

Malin Ljungberg sa...

Tittar in för att hitta lite inspiration och hittar en tävling :). Får se om lyckan står mig bi... Malin

Anonym sa...

Ni har så otroligt mysigt och inspirerande i er butik! Jag är ofta inne och ser nu att jag kan följa er på nätet också! Hemliga julklappen är jag förstås sugen på också :-)

cassandra holm sa...

jag tar gärna 2 lotter och tävlar :)
MVH Cassandra Holm
mail canicos@hotmail.se

Anonym sa...

Åhh, vilket vackert paket, det vill man gärna ha under granen.
Hoppas på tur.
Hälsningar Caroline