torsdag 8 december 2011

Handskar - echo touch


Använd din telefon eller iPad när det är kallt,
utan att frysa om fingrarna!!!
Handskarna har ett speciellt tyg på
pekfingret och tummen
som gör att du kan använda din iPhone,
iPad eller annan pekskärm,
som t ex att tanka,
utan att ta av dig handskarna!!!
Härligt, eller hur?

Fungerar lika bra för högerhänta som vänsterhänta.



Handskarna i skinn finns i fyra färger.


Svart


Olivgrönt

Mjukt , härligt skinn,
pris 499 kronor.




Finns även stickad, i  varm skön ull.
Pris 249 kronor.



Den röda, stickade har en fin rosett.


Pris 249 kronor.

Julklappstips kanske?

6 kommentarer:

Mia sa...

Jag har köpt ett par i skinn (svarta) och ett par i fleece i julklapp. Två julklappar klara! Ni vet Iphone är viktigast i alla väder.
Jag vill också berätta att just Blommiga Rutans "echno touch"handskar fungerar för såväl högerhänta som vänsterhänta

STENLYCKA sa...

Vilka härliga handskar.
Idag har jag gjort ett litet inlägg på min blogg om den fina vinsten hos dig! Tack än en gång. Handsalvan var ljuvlig!
Kram Raina

Blommiga Rutan sa...

Hej Mia!
Tack för påminnelsen!
Det glömde jag, att de även funkar för vänsterhänta, det ska jag lägga till i inlägget.
Tack snälla.

Ha nu en riktigt skön helg

Anncathrine

Blommiga Rutan sa...

Hej Raina

Blir verkligen glad att du tycker om sakerna i julklappen!
Vilket fint inlägg du gjort på Din blogg!
Det tackar jag verkligen för.

Vilka fantastiska bilder du tagit!
Såå vackra, så vackra.

Kram Anncathrine

Gunillasljusglimtar sa...

Hej hopp! Raina ville vi skulle hälsa på här.Så kul att hitta nya givande bloggar! Så himla fin "klapp" raina fick,o vilket innehåll sen då! trevliga inslag! Kommer tillbaka hit, trevlig helg Gunilla

Blommiga Rutan sa...

Hej, Gunilla!

Jätteroligt med nya läsare på bloggen! det tackar jag Raina för!
Välkommen tillbaka, på söndag tredje advent är det ny tävling!
Hoppas du vill vara med och tävla då.

Ska kika in på din blogg ikväll.

Hälsningar Anncathrine