tisdag 12 april 2011

Vinn ett presentkort


Här på Blommiga Rutan säljer vi fyra olika klädmärken.
  • Noa Noa
  • Odd Molly
  • Cream
  • Ester Elenora
Det skulle vara intressant att veta vilket märke ni, våra kära kunder tycker bäst om av de fyra. Skriv en kommentar och berätta vilket märke ni tycker bäst om och en motivering till varför ni valt just det märket. Glöm inte att skriva mobilnummer eller e-mail adress i kommentarerna, så att vi kan nå er. Ni kan lämna kommentarer fram till  den 14 april klockan  18.00. Vi lottar ut  tre  stycken presentkort på vardera 400 kronor, att använda här, gäller endast på  kläderna, och gäller i ett år.Namnet på de tre som vunnit skriver vi på bloggen på torsdag kväll., den 14/4.

Anncathrine

10 kommentarer:

Jenny sa...

Hejsan!
Så spännande med utlottning!
Jag har nu valt ett av märkena, inte så lätt eftersom de är sååå fina allihop!
Mitt val föll på Noa Noa, så klassiskt fina!
Stil och romantik, passar mig som huvet på en spik ;)
Kram Jenny
je4green@hotmail.com

Nita sa...

Hej!
Jag har fallit för Ester Elenora... deras kollektion är så underbart ljuvligt vacker.

Mvh Anita
aaullevi@gmail.com

Mia sa...

Jag är fast! Odd Molly!!
Så kvinnliga vackra och detaljrika plagg.
mvh
Mia

mia.a.johansson@sodertalje.se
0709985777

Kakaobönan sa...

Å vad svårt, jag gillar ju alla men ska jag välja en så blir det nog Odd Molly. Tycker så mycket om deras kläder. Färgval och detaljer som tilltalar mig. Tyvärr lite i dyraste laget men med ett litet presentkort i handen så känns det genast mycket mer överkomligt.
Hoppas på turen!
Hälsningar Pia Jansson
piapling67@hotmail.com
0760874655

Alexandra sa...

Hej! Oj, det var svårt, Odd Molly är en gammal favorit och Ester Eleonora en ny. Får säga Ester Eleonora för tillfället då det börjar bli vår och det betyder sjalsäsong och där har Ester Eleonora ett klart bättre urval. Sen älskar jag deras underklänningar i bomull, så enkla men med det där lilla extra.

Mvh,
Alexandra
alexandrameija@hotmail.com
073-6544968

Maria sa...

Hej!

Jag älskar NoaNoa bäst! Deras kläder är alltid välgjorda och känns exklusiva. Framförallt festklänningarna,

Tack för mig!

Hälsningar
Maria Haraldsson
maria_haraldsson@gmail.com

Caroline sa...

Hejsan,
Jag måste nog svara Odd Molly... Bor i närheten och blev så glad när jag såg att ni har Odd Molly. Jag har tidigare mest handlat i webshoppar men det är ju mycket roligare att få prova plaggen i butik.
Har kikat i er blogg och blev så glad när jag såg att ni visar bilder och skriver vilka plagg ni får in - fortsätt gärna så!
Gillar de fina sjalarna också från Ester Eleonora...
Häls Caroline
073-6852032

ann-christin nyström sa...

Då jag ser mina Odd Molly tunikor tänker jag mig dem hängande på tork på ett klädstreck,böljande i vinden ute på Landsort.Jag förknippar dem med himmel och hav och jag älskar dem.
Kram Ann-Christin
0707973069

Anonym sa...

Hallå! Såg att ni hade en liten tävling på bloggen och då tänkte jag att jag inte kunde låta bli att försöka ialla fall...
Tycker verkligen om alla de märkena men det är väl för att de påminner om varandra på sätt och vis,feminina och romantiska och vackra... Måste ändå i slutändan säga Odd molly trots att priserna är högre än på de andra men" smakar det så kostar det" så det kanske ligger nåt i det uttrycket i vissa fall...MVH Angelica. Tel 0737548260 angelicafalt@hotmail.com

Anonym sa...

Ester Eleonora! Alltid!
Fest och vardag, trädgård och strand! Till mig och dottern när vi går hand i hand :)
Malin L
smillna@hotmail.com