fredag 29 april 2011

Anita

Här ser ni fitnessgurun Anita som är så fin i allt som hon provar. Känner när jag ser på henne att jag nog måste börja träna, kanske på Actic Gym på badhuset då för att få instruktioner av Anita. Läste just på deras hemsida att Nautilus metoden "passar alla oavsett ålder, kön och träningsnivå."  Ja, det låter ju bra, har en träningsnivå som lämnar mycket i övrigt att önska ( jogging och promenader är inte nog längre, det räckte för tio år sedan men nu krävs det mer). Tänkte just skylla på att tiden inte räcker till men så är det nog inte, det man verkligen vill TAR man sig nog tid till.



Här har hon på sig ett superfint linne som kom från NoaNoa igår, det kostar 599:- och finns i den här puderrosa färgen.


Se vad fint det blev med den här Odd Molly blusen uppknäppt över. Det blir som en liten jacka. Tyvärr har vi ju inte några blusar kvar men jag vet att det är många av er som redan har den.

Anncathrine

3 kommentarer:

Therese sa...

Jag vet. Hon är så snygg, blir så avundsjuk, men så har hon säkert tränat i hela sitt liv. Det blir svårt att matcha om vi ska börja nu, i mogen ålder så att säga. Man blir sjuk av avund....

Christina sa...

Anita är så snygg, så vältränad och dessutom väldigt trevlig!

Johanna sa...

Helt otrolgt, hon ser ut som 35!!!! Men jag vet att hon tävlade i vattenskidor på 70 talet!! Så det är helt otroliigt.