torsdag 29 november 2012

Karameller från Odd Molly


Som karameller är de fina mobilfodralen
från Odd Molly.
Svåra att motstå... 


Talk mobile case
Turquoise
Pris 299 kronor

 


Talk mobile case
Mid Grey
Pris 299 kronor


 


Talk mobile case
Dark Scarlett
Pris 299 kronor



 


Stickad bomullsmössa
Jacquard beanie
Dark Scarlet
One size
Pris 499 kronor.
 


Jacquard beanie
Mid Grey
One size
Pris 499 kronor.


 


Läckra små torgvantar
Jaquard half mittens
Dark Scarlet
One size
Pris 399 kronor.
 


Jaquard half mittens
Mid Grey
One size
Pris 399 kronor.


 


Jaquard scarf
Dark Scarlet
Pris 859 kronor.

 


Jaquard scarf
Mid Grey
Pris 859 kronor.


 


Underbart söt är klassikern, frill blouse
i randigt bomullstyg.
 


Gauze frill blouse
Pearl
Storlek 0-4
Pris 1 229 kronor.


Julklappstips, kanske?



Skön torsdagskväll


Kram
 

9 kommentarer:

Ester sa...

Sjalarna ser riktigt gosiga ut! Passar bra nu när det ska bli vargavinter.
Kram Ester

Blan betong och gammeldags pioner sa...

oops jag som inte hade tänkt att önska mig något av tomten i år..men jag ändrade mig visst mössan var ju bara sååå snygg...det få jag nämna för maken när han kommer hem ha en fin advent kram från Maja

Maj sa...

Så vackra saker! //M

Hjärtan i livet sa...

Skulle gärna ta en av varje till jul. Önskar dig en trevlig första advent.
Eva

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Så himla fina saker... Lite för dyrt för min lilla plånbok dock :) Men man kan ju alltid "fönstershoppa" :))
kram på dig och ha en härlig helg.
Jessica

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
kram
Hanna

Mia sa...

Tack för att ni tog in de vackra accessoarerna från Odd Molly!! Är så glad för den rosa schalen och "torgvantarna"!! Kan ni lägga undan mobilfodralet?
Kram

Channal sa...

Åh så mycket fint!!
Underbar advent till dig!
Kram Anna

Anonym sa...

Mössan är ju superfin men jag gillar inte mössa för jag har inte något mösshuvud. Nu har jag ju mössa ändå såklart när det är kallt.
Kanske ska prova...
Kram Pia