måndag 15 augusti 2011

Var med och tävla om presentkort!

Hittat något riktigt bra på rea?
Vilket är Ditt bästa reaköp någonsin?
Skriv och berätta om Ditt bästa reaköp i en kommentar här på bloggen.
Glöm inte mailadress eller telefonnr .

På fredag den 19/8 väljer vi ut 3 st som vinner presentkort som gäller på REA- varor.
Tre stycken presentkort på vardera 500 kronor.

Den här klänningen från Valerie Aflalo är mitt bästa reaköp.
Hade spanat in den på NK, gick direkt till den avdelningen där jag sett den, första rea dagen,tidig morgon efter att ha köat i 30 minuter innan varuhuset öppnade.

OCH där hängde EN ! 
Rätt storlek och i den vackra mörklila färgen som jag ville ha!!! ( färgen här på bilden blev lite konstig).
En enda kvar!!!

Älskar den här klänningen, som är i ett underbart sidentyg.
Vacker ärm, eller hur?

Men, nu vill vi höra om Era reafynd så att vi kan välja vilka som ska få ett presentkort!

OBS: Presentkorten gäller på REA varor, kläder eller inredning, som är med på realisationen!!


Anncathrine


7 kommentarer:

Anonym sa...

Tävling igen, kul, kul!
Jättefin klänning! Förstår du är nöjd över det reafyndet.

Mitt bästa reafynd måste nog vara i vintras när jag köpte en OM jacka på Blommiga Rutan. Såg den, tror det var en fredag, och tänkte att den skulle jag nog vilja ha. Sen tänkte jag på den hela helgen och eftersom det är måndagsstängt på BR så fanns hoppet att den kanske fanns kvar när tisdagen kom. Så efter jobbet på tisdagen hade jag bestämt att fanns den kvar så skulle den bli min OCH det gjorde den. Eftersom vintern var lång så hann jag även använda den ganska mycket och nu ser jag fram emot att plocka fram den snart igen!

Kram Pia Jansson
piapling67@hotmail.com

Nea sa...

Vad kul med en tävling!

Jag är en person som alltid skiner upp då jag ser rea-skyltar i affärer jag gillar. Rea gör det lite mer legitimt att få handla ;o). Men det ska vara fräscha ting, inte sådant som legat på lager och dammat i flera år.

Mitt bästa rea-fynd är en klänning i 60-tals snirkelmönster som jag köpte i en liten butik i Halmstad för 7 år sedan. Fyndpriset var 25 kronor (helt galet då ordinarie pris var över tusenlappen) och den passade perfekt. Köpte den egentligen lite på vinst och förlust för jag hade inte provat den. Men vilken favorit den blev! Den blev min följeslagare på två bröllop den sommaren och flera bröllop de kommande åren (då jag fortfarande kom i den...). Nu är den dessvärre för liten men får ändå hänga kvar i garderoben då jag inte kan förmå mig att göra mig av med den.

Hälsning

Linnéa W
linnealinsaf@gmail.com

Mia sa...

Skulle på bröllop för tv år sedan och då hade jag tur att en Odd Molly sidenklänning som vsr på rea på Blommiga Rutan. Jag har haft den vid flera festliga tillfällen En favorit!
Kram
Mia
maria.johansson@sodertalje.se

*Happinessan* sa...

Först och främst Tack till Isabelle som igår tipsade mig om denna blommande, inspirerande blogg...(har ju knappt längre tid att besöka butiken!)!! ;)

Mitt bästa rea-fynd ever måste ha varit min första Odd Molly-blus som jag slutligen med riktigt *gott samvete* kunde fynda på REA, efter en något speciell kväll på Le Rouge i Stockholm, där jag(mammaledig och ej överöst med ego-shoppingpengar!) var med min svägerska och vi fick så dålig mat(bla rå torsk) att det slutade med att vi blev *bjudna* på hela notan!
-Hurra! ;) För gissa vart jag sprang så fort jag vaknade nästa morgon...om inte till Odd Molly butiken och unnade mig blusen som jag bara kunde drömma om... ;) (välanvänd och älskad sedan dess!);)
Snacka om dubbel glädje och en bra vändning av att *gå torsk* på en middag...;)

*Happinessan* sa...

Kram från Matilda ;)
(whitelittlecastle@hotmail.se)

Anonym sa...

Yay rea!

Mitt bästa reafynd måste nog vara Odd Mollylinnet jag norpade hos er på BR för inte alltför länge sen, 200 pix som hittat OCH den passade även perfekt! :D

Kikar in i butiken imorgon igen ;D

Anki

poupette@comhem.se

Caroline sa...

Roligt med ännu en tävling...

Åh, jag gillar reor, då kan man unna sig lite extra utan dåligt samvete!

Mitt bästa reaköp var nog en tunika från Odd Molly som jag föll för direkt när kollektionen kom ut men jag kunde aldrig bestämma färg och köpet blev aldrig av. När det sedan var rea i en butik i Stockholm så fanns den till 50% men ändå köpte jag den inte... Kom hem och ångrade mig, helgen gick och jag åkte tillbaka på måndagen - då fanns den såklart inte kvar. Jag gick till varenda butik som jag visste hade Odd Molly, fick sådant skavsår på fötterna men ingen tunika.
Väl hemma så satt jag ock sökte på nätet (min man blev galen på mitt sökande) och fann den i en webshop i England till 70% och med låg valutakurs så kostade den nästan ingenting!

Jag har också fyndat en Odd Molly Bronte Blouse i vitt med blå broderier på Blommiga rutan förra sommaren, en låg kvar i min storlek i en korg utanför butiken... Den har använts så mycket, så fin under mina marinblå koftor till jeans.

Kram Caroline
caroline@rosenbi.se