onsdag 19 augusti 2015

Paracute cardigan från Odd Molly


Allra finaste koftan från Odd Molly
försvann från bloggen igår,
bilden var bara borta!
Då brukar det ju fungera med Ctrl z
men icke igår.
Men, den här koftan är så fin så
den förtjänar faktiskt ett eget inlägg.



Paracute cardigan
heter den och är fantastiskt
mjuk och skön i materialet,
38% viscose, 35% bomull,
22% polyamid och 5% cashmere.


Vackra virkade detaljer,
t.ex halsringningen och knapparna.
Färgen heter light chalk
och den kostar 1 495 kronor.

Kram

6 kommentarer:

Channal sa...

Verkligen jättefin❤️

KRAM Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha en finfin helg och
stor kram/AM

House and Garden by Bia sa...

Snygg kofta....önskar dej en trevlig helg!!
Kramis bia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Superfin.
Jag vill shoppa både kläder och inredning när det nalkas höst :)
Ha en fin fredag.
Jessica

Evas Kvarnaro sa...

Åhh så mycket fint och charmfullt du har.
Jag önskar jag vore ung igen, men jag får var glad att jag blivit 67 år ändå.
Må väl/ Eva

Blommiga Rutan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.