måndag 15 juli 2013

Blekblå kudde med vita rosor


Alldeles underbara kuddfodral från Artwood
har anlänt till butiken.


Blekblå med vita rosor,
ser nästan ut som ett gammalt,
tvättat tyg.


Kan inte bestämma mig,
i trädgården eller i uterummet?



Storleken är 50x50 cm,
priset 229 kronor.
Kuddfodral, innerkudde ingår inte,
vi har just nu slut på innerkuddar i den storleken,
men det finns ju lite här och var. Ikea eller
Hemtex t.ex.


Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen,
här har det varit så många soliga, fina sommardagar
att man knappt tror det är sant.

Den här veckan har vi öppet tisdag - fredag
kl  11 - 18.
Sedan stänger vi två veckor,
vecka  30 och 31.

Sommarkramar

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jättesöt kudde!
Jag köpte två nya kuddar nu när jag var i Skåne. Kanske visar dom nån dag på bloggen :)

Sv: Hihi, tack!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hoppas du har en underbar sommar/semester min kära vän!
Stooor kram
Jessica

Solstrimmor sa...

Så vacker... tänker mormorskudde:)

Ha det gott!
Kram Eva-Mari

Annas röda stol sa...

Fint !! Ja det påminner om tvättat tyg, snyggt är det. Ha en bra dag. Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den är så fin! Ser den framför mig i vår soffa. Jag mailar dig.
Stor kram
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Angående blogglistan, jag gjorde inlägget redan halv 8 imorse, det dök upp nu efter 8 timmar på listan!! Läste någonstans att blogglistan ska försvinna, men jag fattade inte riktigt när och varför. De ändrar och krånglar för mycket på blogger.
Tack för att du tittade in ändå.
Och supertack att du skickat.
Stor kram
AnnaMaria

Josephine sa...

Hoppas du får en skön semester! :)