onsdag 22 april 2015

Vårnytt från Ceannis



Nu känner man verkligen att maj månad 
snart är här, det knoppas och kvittrar och
våras för fullt. Underbart!
Tänk, nu har vi de bästa månaderna
på året framför oss.
Nu gäller det att försöka njuta
och ta tillvara på dagarna
och kvällarna.
Ta tillvara på tiden, här och nu.
Lättare sagt än gjort känns det som ibland...

Fina vår och sommarnyheter
har kommit från Ceannis.
Den här väskan/kassen i rosa läder
är min favorit.
Haiti Shopper Light Pink







Small Shoulder Bag Light Grey
Den klassiska, blommiga shoulderbagen
i en lite mindre storlek.





Panama Shopper i färgen sand
är en jättefin, lätt och praktisk väska
med många bra fack.
Axelrem ingår också.

Priser, storlekar m.m
hittar ni i vår webbshop.

blommigarutanwebbshop.se

Önskar en fin onsdag till er alla

6 kommentarer:

Hajan sa...

jättefina vårnyheter, väskor är
ju alltid roligt.

Det är ju för ungdomen, de skall handla Rosa är ju alltid en fin färg på våren

Hanna sa...

Många fina väskor, men vilken otroligt vacker bild på Mårbackapelargonen
Hanna

Vardag och flärd sa...

Tänk om man kunde stoppa tiden! Konstigt är det men tiden går fortare nu några månader, sen saktar den av igen.
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fort april har gått, nu är ju inte månaden slut men snart. Och så grönt så snabbt, man ser förändring från dag till dag. Det är en fin tid vi har nu. Och fina väskor hos dig.
Kramar/AM

HWIT BLOGG sa...

Åhh väskor älskar jag! Den rosa var ju för läcker, ja de andra med...
Ja det mesta börjar nu bli ljusgrönt och skirt i naturen och det är alldeles ljuvligt, hoppas på mer sol till helgen!
Varm kram,
Titti

Äppelblom sa...

Det var många fina väskor. Har nyss köpt mig en ny vårväska och jag hoppas att jag kommer att trivas med den.
Trevlig kväll och helg önskar jag dig!
Inga