torsdag 23 oktober 2014

Agencies Turquoise


Nu har klänningarna och blusen
från Turquoise som vi väntat på
kommit till Butiken.
Så fina!

På bilden ser ni Rosie fall Leo







Kände direkt jag tog på mig den att
det skulle bli en favorit!
Härlig bomull,
nästan lite sidenkänsla.


Passar lika bra till ett par grova
stövlar eller kängor,


som till höga skor,
då blir den genast festfin.

Kommer även att bli en härlig,
sval sommarklänning.


Så här fin är den bak med
ett broderat hjärta.

Pris 1.295 kronor.
Finns i storlek  S, M & L.


Finns även som helt underbar
långklänning.
135 cm lång.
Rosie Fall Leo Maxi
Pris 1.595 kronor.


Hippie Blouse Fall
Beige pink
Jätteläcker blus med många
fina detaljer.

100% bomull
Pris 1.495 kronor.


Fredstecken på ryggen.


Detalj från ärmen.

Önskar en skön torsdag till alla,
här är det väldigt blåsigt och kallt idag,

riktigt ruggigt.

Kram

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow!! Så snygg i bägge längderna, du klär så bra i den. Jag gillar tyget, det syns på bilderna att det är mjukt fint fall.
Kramar/AM

Eleonora sa...

Oh vilken snygg klänning!! Och så användbar - bara accessoirerna lägger graden av finhet!
Ha det gott!

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, så snygga kläder, jag föll pladask, det är nästan så jag vill ta bilen och dra.....jag måste ju prova först! Urläckra kläder!
Agneta kram

Channal sa...

Så mycket snyggt! Du är superfin i klänningen. Nu blev jag riktigt sugen på den... ska sova på saken!

KRAM Anna

Anonym sa...

Waoo...Så vacker klänning - Synd att jag inte har s (xs är stort oxå oftast )

/Kram

Mia sa...

Klänningen är så fin på dig!! Superläcker!! Kram