söndag 27 mars 2011

Liten hjälpreda i butiken...

Hej igen

Ett till litet gästinlägg av mig (Josefine), kom på att jag skulle berätta att Isabelle och jag hade en liten hjälpreda i butiken i lördags. Emmi som är fem år var och jobbade med oss, hon har varit i butiken förut och hjälpt mig så hon börjar få in vanan nu...

Här har hon bestämt vad vi skulle ha för kläder på dockan när vi skyltade om, visst blev det fint! Rosa klänning, rosablommig sjal och beige kofta. Emmis förslag var att vi om några dagar när det blir lite varmare kan ta bort koftan så klänningen syns bättre, det var ett mycket bra förslag, hoppas att de dagarna kommer mycket snart! 


Här modellar hon i samma blommiga sjal, fast i barnstorlek, visst är hon så fin! Hon trivdes väldigt bra i den och skulle kanske önska sig den när hon fyller. Sjalen finns även med cremefärgad botten och samma blommönster och kostar 229 kronor.

Emmi är min pojkväns systerdotter och min allra minsta riktigt bra kompis, vi shoppar ibland tillsammans och i fredags hade vi fredagsmys och kollade på Grease tillsammans, till hennes lillasysters förtret som under filmen ett antal gånger undrade när grisen skulle dyka upp.

Kram på er igen,

/Josefine

4 kommentarer:

Parfymista sa...

Hon är bedårande söt! Och god smak har hon ju också ser vi.

Veronica sa...

Ja, verkligen jättesöt! Vilken dröm för en liten tjej!

Eva sa...

Ha, ha roligt det där med greasen, roligt med ungar

Lina sa...

Hahaha! Men gu så roligt, shit va söt hon är. Hoppas jag får träffa henne snart igen.

/Lina