tisdag 3 mars 2015

Vårnyheter från Odd Molly


Så söt modell på den här koftan!
Canna Cardigan
Finstickad kofta med krage
och knytband i rosa färg fram..
Volang i nederkant.


100 % bomull.
Pris 1.695 kronor.



Färgen heter  Light grey.


Ännu en jättefin kofta!
Nätt och lättburen modell,
jacquardstickad med virkade  detaljer.
Fyra fickor fram och dragkedja
som kan öppnas på båda håll.
Fina sprund i ärmslut och bak.
Lite Chanel- känsla,
blir fin som en liten jacka till våren...


Färgen heter  Mid Pink.
Material 100 % bomull.

Pris 1.695 kronor.





Home-land Top
Utsvängt, jättefint linne
med volangkant i tunn bomull.
knappar fram och en liten lila "Molly- rosett".



100 % bomull
Färg, Bright White


Pris 695 kronor.




Priority Blouse

Verkligen en blus/t-shirt med
" det lilla extra" !
Vacker spets i ärmar och
i sprundet bak.


Färgen heter  Bright White.Material, 73 % rayon
och 27 % jersey.
Priset är  895 kronor.

Vårnyheterna från Odd Molly
hittar ni även i webbshopen,
om ni nu inte har möjlighet att
komma till butiken.
Fraktfritt på alla ordrar över 700 kronor,
annars 39 kronor i frakt.

www.blommigarutanwebbshop.se



Får mycket frågor om Odd Mollys
storlekar som finns från 0-4.

0 - XS
1  - S
2 - M
3 - L
4 - XL


Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa Du visar så mycket fint, och jag vill
gärna vara med och titta, fundera på att köpa själv gör jag inte, alldeles för gammal.
men vill gärna hälsa på, så här som jag brukar

Channal sa...

Åh så mycket fint! Blir sjuk!! Just nu håller jag på att spara fickpengar till Japanresan i april! Hmm... vill ha!!

Kramar Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Man blir aldrig besviken på nya Odd Mollysar, alltid så fina färger. Letade efter dig på Instagram, fick träffar men ingen rätt.
Ha en fin vårhelg
Kramar/AM

Unknown sa...

Jag är såååå glad för min rosa kofta/jacka! Invigde den idag och kände mig väldigt fin. Fick vår-känslor i kroppen av den, och så mjuk och härlig också! Kram Lina

Mia sa...

Åh vad den rosa koftan är fin!! Jag är så glad att jag köpte den!!
Kram❤️