torsdag 26 juli 2012

Lavendel- utlottning hos Blommiga Rutan


Hallå alla rara, snälla, fina bloggläsare!
Ser att ni inte gett upp hoppet, fortsätter att kika in här på sidan!
Och det är verkligen roligt!
Ledsen bara att det inte är så tätt mellan inläggen,
men nu är det lite ledighet och fullt upp på hemmafronten,
trevliga dagar och kvällar med barn, släkt och vänner!
Grillen får jobba nästan varenda kväll!

MEN tävlingen pågår fortfarande.
Klicka på bilden här till höger för att
se hur du gör för att vara med i utlottningen av
lite lavendeldoft.
Pågår till tisdag 31 juli.


Önskar alla en härlig fortsättning
på juli månad


Kram

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Då var det helg igen, fast på semestern har jag inte riktigt koll på dagarna. Mina snäckor kommer från många länder, en del har jag plockat, en del köpt eller fått.
Önskar dig en solig helg
Kramar
AnnaMaria

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg

Kram Rosa

Fågel Blå sa...

Kikar in och önskar dej en fin helg!
Kramar Kathrine

Mia sa...

Min favoritblogg och butik. Tur att bloggen finns, när man inte kan besöka er! Kram

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Äntligen ett livstecken från mig på din underbara blogg. Har haft en skön semester och
gjort massor med härliga saker under dessa veckor.Därför har det varit tyst från mig. Nu är jag inne på min sista vecka och får försöka komma in i rutinerna igen inför jobbet nästa måndag.
Önskar dig en allt gott, njut av de sista dagarna i juli!
Kram Raina