onsdag 3 december 2014

Julklappen



Hoppsan, kom just på att jag glömt att
visa vad julklappen som Regina vann innehöll!


Julservetter
Äpple och kanel te
God choklad
Juldoftljus från franska Durance


Trevlig onsdag

4 kommentarer:

  1. Oj vilken fin julklapp! Grattis till Regina, Lyckost!

    ha en fin dag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anncathrine!
    Hoppas allt är bra med dig. Kikar in här på din fina sida lite nu och då, trots min låååånga "bloggpaus", haha.
    Grattis till Regina! Här är fina julklappar/presenter som vanligt :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det var ingen dålig vinst
    så blandat och gott.
    Grattis till Regina.

    SvaraRadera
  4. Jättefint innehåll i den julklappen, som alltid hos dig!
    Kram Pia

    SvaraRadera